AVON/ PLANET SPA CARIBBEAN ESCAPE (body butter)

veljače 03, 2018


Definitivni favorit i najomiljenija kolekcija Avon brenda za mene je Planet Spa. Obiluje zaista lijepim i toliko kvalitetnim proizvodima pa sam čak u nekoliko navrata i sama govorila kako mnogo skuplji brendovi mogli slobodno pozavidjeti Avonu na ovoj kolekciji. Kada uz to još jedna linija nosi naziv „Caribbean Escape“ naprosto je nemoguće zaobići je, pa makar to značilo probati samo jedan proizvod (no potpisujem da na tome nećete tako lako stati).
Linija sadrži četiri proizvoda: masku za lice, noćnu kremu, eliksir za kupanje i onaj o kojem vam danas pišem, maslac za tijelo. Već kad na samom providnom pakovanju sa zlatnim poklopcem pročitam „Caribbean Escape with crushed Pearls and Sea Algae“ jednostavno ne mogu a da ne nabacim osmijeh, prizovem pozitivne misli i otputujem na bajkovite karibske plaže.


Biserni prah (crushed Pearls) iz samog opisa proizvoda krije se u sitnim iluminirajućim česticama unutar maslaca koje će preplanulom tijelu dati dodatni sjaj i zavodljivost, ali ne zaboravite da vam i u zimskim danima može odlično poslužiti u vrijeme prazničnog blještavila. No bez brige same iluminirajuće čestice dosta su sitne te neće napraviti veliki nered. Morske alge (Sea Algae) također jedan od glavnih sastojaka maslaca ne samo da asociraju na  more, nego su se u kozmetičkoj industriji već godinama pokazale kao zaista učinkovite kada je njega kože u pitanju, pa vodeći se time zasiugrno su dobar dodatak i ovom maslacu.


Osim sjaja maslac će vam dati intenzivnu hidrataciju, što se da naslutiti već pri prvom mazanju, obzirom da nešto gušća tekstura. Znate ono kada vam maslac nešto duže ostane van frižidera pa je i dalje čvrst, ali opet mekan i lako maziv? Eh baš tako izgleda i ovaj (samo pazite da ga ne pojedete :D). Pazite i da ne pretjerate u nanošenju, jer je potrebna samo mala količina koju ćete moći razmazati na velikoj površini.
Miris je zaista rajski. Voljeti će ga većina, dovoljno neutralan, a opet tako jedinstven i zavodljiv.


Obzirom na moje probleme sa kožom naročito nogu, koje iziskuju posebnu i dodatnu njegu, ovaj maslac im na moju sreću zaista prija. I najzad sva ta priča i hvaljenje ove Avon kolekcije zaista dobiju smisao tek kada probate i sami se uvjerite. Sklad njege, mirisa i osjećaja na koži jednostavno daju kombinaciju kojoj se teško odoljeva i koja traži da se uvijek imate u toaletnom stoliću.

You Might Also Like

9 komentari

  1. So nice and interesting product. I didn't try it but it looks so useful and fantastic! Love it!
    Have a nice weekend!♥
    New post is on my blog, Maleficent

    OdgovoriIzbriši
  2. Definitivno potpisujem što si rekla za njihovu Planet Spa kolekciju, ali nažalost što se tiče ovog proizvoda ja nisam nikako zadovoljna. Posjedujem dva ili tri i meni nikako ne odgovaraju. Toliku mi iritaciju naprave i moja osjetljiva prsa i leđa naprave još gorim. Nažalost meni ovaj proizvod nije dobar, ali drago mi je što je tebi super i što ti odgovara. Divna recenzija draga ❤️❤️❤️

    I follow you: Visit and follow ----> Marija's blog

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Jao bas mi je zao sto ti toliko ne odgovara, srecom kolekcija je toliko raznovrsna da svako moze nesto pronaci za sebe.. hvala puno <3 :*

      Izbriši
  3. Lovely post ♥ I like your blog!
    Following you on GFC. Follow back?

    http://colourfulmadness.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  4. Nisam cula za proizvod,ali je lepa recenzija :) Zapratila sam tvoj blog,nadam se da ces uciniti isto :)

    https://sweet16blackpoetry.blogspot.rs/

    OdgovoriIzbriši
  5. Obožavam ove Avon Spa mazalice ^_^
    Na žalost meni najdraži je povučen iz prodaje. Već godinu dana ga nemaju u ponudi, a kao mahnita sam ga koristila. Imao je božanski miris i jako se brzo upijao, a koža je bila izuzetno njegovana. No, sada se ne mogu sjetiti naziva, ali znam da je bila tamno plava ambalaža.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Na žalost ne mogu se sjetiti te linije i baš mi je žao što je povucena, no svakako SPA linija ima izuzetno lijepe mirise, vjv da možeš naći neki koji ti se dopada bar približno tom :) Hvlaa na čitanju :*

      Izbriši

Hvala na posjeti!!

Subscribe