AVON/ LITTLE SEQUIN DRESS

svibnja 13, 2017

Priča o Avon Little Dress kolekciji počela je sad već godinama unazad sa svima dobro poznatim i sad se već slobodno može reći kultnim parfemom iz Avona, a riječ je o Little Black Dress. Ta mala crna haljina pretočena u bočicu neodoljivog parfema osvojila je srca mnogih dana, a na njen miris uvjerena sam pali su i mnogi muškarci :) 


Kroz godine u mirisnom ormaru našle su se još i Little White Dress, Litlte Black Dress eau fraiche, Little Gold Dress, Little Red Dress, čini mi se da su nekad u družini bili Little Pink Dress, te Little Lace Dress, a kao posljednja pridružila im se i Little Seqiun Dress, koji se nastao kao plod suradnje Avona i poznate francuske kreatorice parfema Caroline Sabas. Za one koji slučajno ne znaju "sequin" su šljokice. Ne čudi ovakav izbor naziva, obzirom da su školjice i blještavilo posljednjih godina apsolutni "must have", pa zašto ona ne zablistati još više uz pomoć parfema. 


Bočica, standardno, klasična, jednostavnih linija, prozirna, sa pozadinom u dezenu haljine čiji naziv nosi. Iako je Avon sa novim parfemom mogao izabrati neku posve novu bočicu, meni se dopada što je zadržao baš ovu, te na taj način održao sklad cijele Little Dress linije. EDP dolazi u količini od 50 ml, no sigurna sam da će se vremenom pojaviti i u manjem izdanju, kako to obično biva sa Avon parfemima, no ja sam uvijek za što veću količinu parfema u bočici :)


U početku odmah nakon nanošenja, zaviti će vas blaga ali osjetna voćna slatkoća pomiješana sa cvjetnim mirisom, koji vremenom uzima dominaciju te daje parfemu jačinu. Parfem će napraviti pravu malu igru sa vašim osjetilima mirisa, što i ne čudi kada vidimo da se u njegovom sastavu krije sočna mandarina i mango kao gornje note, gardenija i tropsko cvijeće kao srednje note, a baza svega su svima dobro poznati miris mošusa i zlatnog jantara.
Ukoliko niste ljubiteljica slatkih mirisa, neka vas ne brine ovaj slatkasti miris voća jer je zaista suptilan i apsolutno u skladu sa ostatkom cvjetne družine, ostavljajući prostora cvijeću da napravi pravu malu cvjetnu rapsodiju, dok će voće negdje u pozadini cijelu priču zaokružiti sa malo toplote i slatkoće.


Iskreno govoreći, kada sam ga tek dobila parfem me na prvu nije oborio s nogu, sada shvatam i zašto. Hladni, tmurni dani jednostavno nisu bili u skladu sa ovim parfemom i po ko zna koji put potvrdili su onu da svaki parfem ima svoje vrijeme, a vrijeme za Little Sequin Dress definitivno je proljeće i prve zrake sunca, koje smo željno čekali. Sa prvim sunčanim danima i ovaj parfem je dobio svoje mjesto na mom toaletnom stoliću i baš dok vam pišem ovaj post mirišem ga na svom dlanu i jedva čekam izaći napolje i njegov miris raširiti oko mene :) Vrijeme je da i mi zablistamo uz Little Sequin Dress, jer šljokice nikad nisu loš izbor ako znate kako da ih nosite :) 


Do narednog posta, uživajte u suncu, cvijeću i sjaju koje nam je nadam se napokon došlo sa proljećem :) Ljub, ljub. M.

*Post sadrži PR proizvod. Autor bloga zadržava sva prava na iskrenu recenziju svih PR proizvoda.

You Might Also Like

2 komentari

  1. Parfemi su zaista divni. Ja sam mislila da ih poručim. 😘 Probala sam Little Black Dress , ali i ovi mi izgledaju odlično! ❤
    Pratim te pa ako želiš uzvrati. 💋
    Zamolila bih te da ako možeš pročitaš poslednji post i ostaviš komentar. Treba mi zbog saradnje. ❤
    Dreaming of fashion and beauty

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. hvala puno draga na čitanju.. Parfem je divan i malo ko će pogrijesiti u odabiru ovoga. :) :*

      Izbriši

Hvala na posjeti!!

Subscribe