ROSEGAL/ BRUSH DRYING TREE

travnja 03, 2017

Neću ni sebi ni vama oduzimati puno vremena sa velikim uvodom, jer o Rosegal stranici sam do sada pisala već jako puno. Istinu za volju, s nje sam do sada predstavljala samo odjeću, no za one koji nisu znali na ovoj stranici možete pronaći i beauty stvarčice, te dio sa kućnim stvarima (koji me ruku na srce još uvijek svojom ponudom ne mami).


Zavirivši u beauty kutak, ugledala sam stvarčicu koju već jako dugo želim, no nikako da dođe na red, sve do sada, a riječ je o stablu za sušenje kistova. Ukoliko ste zaljubljenica u šminkanje, onda sigurno kao i ja imate pozamašnu kolekciju kistova. Bez izuzetka svako ko koristi veću količinu kistova reći će vam da mu je najgori dio u cijelom procesu stvaranja look-ova, upravo onaj kada nered treba počistiti, dakle pranje kistova. Ja još uvijek nisam pronašla tu magičnu stvarčicu koja će mi olakšati taj proces, no i samo sušenje je jako bitno. Kistovi položeni na peškir ili sličnu površinu nisu najbolje rješenje obzirom da se dio vode može ući u dio gdje se nalazi ljepilo, oslabiti ga i na taj način polako (u ekstremnim slučajevima i odjednom) dlačice počnu izvlačiti.


Da bi se to izbjeglo potrebno je četkice prilikom procesa sušenja držati uspravno, dlačicama prema dolje, što nije nimalo praktično, no zahvaljujući ovom stalku to bi moglo riješiti problem.

U bijeloj ili crnoj boji, vaš je izbor.  Napravljen je od plastike, a kada tek stigne presvučen je zaštitnim smeđim papirom koji djeluje kao karton, i potrebno ga je samo oguliti. Veoma je praktičan obzirom da se dijelovi mogu sklopiti i rasklopiti, te ne zauzima puno prostora. U stalak stane 26 kista, od kojih 16 sa uskom drškom (većinom su to oni za oči), 6 sa srednjom debljinom drške i nažalost samo 4 sa onom najdebljom drškom (to su kistovi za lice). Vjerujem da ste odmah uočili mali nedostatak ovog stalka, a to je u broju otvora za velike debele kistove, jer vjerujem da svaka od nas ima više od 4 takva.


Polovica mojih kistova ne stane na stalak, pa na njega stavljam novije ili one kistove za koje znam da su osjetljiviji. No sve u svemu zaista praktična stvar, koja ne zauzima puno prostora, a odlična je za svoju namjenu. Nisam sigurna koliko će gumeni dio koji drži kistove izdržati, no sad sa sad nakon 4 korištenja djeluje sasvim ok, i nije promijenio oblik.


Ukoliko vam se dopada ovaj stalak možete ga pronaći OVDJE. Često bude na akciji, pa u trenutku vašeg gledanja ako ne bude snižen, pričekajte malo :)

xoxo, M.

You Might Also Like

2 komentari

Hvala na posjeti!!

Subscribe