AVON/ ADVANCE TECHNIQUES- NJEGA KOSE

ožujka 14, 2017

Ima sigurno dobrih godinu dana, ako ne i više kada sam vam prvi puta spomenula dio asortimana za njegu i pranje kose iz Avona. Advance techniques linija od tada promijenila je i svoj izgled i sastav. Stigli su mnogi novi proizvodi u ovu družinu, a ja sam sa velikim zanimanjem i željom probala više njih, no jednom sam ostala vjerna, a to je šampon za volumen kose.  No prije nego se osvrnem na recenziju svakog proizvoda pojedinačno, moram da pohvatim novi izgled ove linije, koji je zaista jako moderan i u skladu sa vremenom. 


Advance technique ultymate volume šampon i regenerator koristim već jako jako dugo, i mislim da sama ta činjenica dovoljno govori o tome koliko volim ove proizvode, naročito šampon za kosu. Čak sam o njima već jednom i pisala recenziju na blogu dok su još imali staro pakovanje ( možete je pronaći OVDJE), pa sa opisom samih proizvoda neću duljiti. Iako je promijenjena ambalaža sastav proizvoda je ostao isti, i možete ih pronaći u pakovanjima od 250 i 400 ml. Obično kupujem šampon u velikom pakovanju, dakle 400 ml i regenerator u pakovnaju od 250 ml, kako bih mogla oba proizvoda potrošiti u približno istom periodu. Iako šampon nije namijenjen masnoj kosi kakva je moja, zaista je lijepo opere i drži dovoljno dugo čistom, za razliku od nekih drugih šampona. Nikada mi nije izazvao perut niti bilo šta slično. 
Regenerator opet s druge strane u kombinaciji sa šamponom doprinosi zaista lijepom volumenu, ali i pomaže u lepršavosti kose. Ja ga stavljam samo na vrhove kose, jer ne želim pretjerano opteretiti tjeme raznim preparatima. Regularna cijena šampona je 7,50 KM za 250 ml, odnosno 11,50 KM za 400 ml. Za regenerator ćete po regularnoj cijeni izdvojiti također 7,50 KM. No ne zaboravite da skoro svi Avon proizvodi često budu na akcijama, te ćete ponekad veliko pakovanje moći pronaći skoro po cijeni malog :)


Nikada u životu nisam farbala kosu. Samo jednom jako davno uradila sam pramenove, koji su me toliko poslije nervirali, da mi više nikad nije palo na pamet da išta stavim na svoju prirodnu kestenjasto crvenu boju, koju iskreno obožavam i smatram nečim najljepšim na meni, ma koliko to zvučalo narcisoidno. No u jednom od PR paketića iz Avona našla se baš jedna maskica za obojenu kosu. Nisam je proslijedila dalje iz prostog razloga, jer i prirodnoj boji kose treba neka saštita, naročito u sunčanim danima, kada jako sunce može izvući boju. Maskica dolazi u nešto drugačijem pakovanju od mekane plastike, koja vam omogućava da proizvod iskoristite do posljednje kapi. Lijepog je mirisa (salonskog rekla bih), guste teksture i bijele boje. Potrebno je da je držite 3 minute na kosi a zatim isperete. Ja je koristim u onim danima kada preskačem regenerator.  Ne mogu vam reći da li nešto posebno štiti obojenu kosu, ali sigurno je da ostavlja kosu lepršavom, nakon nje kosa se lako  raščešljana i sama maska ne daje težinu kosi.


Ukoliko pratite blogere sa naših prostora onda ste sigurno morale negdje vidjeti i naredni proizvod, za koji su mnogi imali riječi hvale kada je tek izašao na tržište, a riječ je o njegujućem spreju za kosu koji dolazi iz linije Supreme oils. Linija je poznata po tome što je obogaćena sa čak 5 dragocijenih ulja: makadamije, badema, marula, sjemenke grožđa i sjemenke kamelije. Sprej dolazi u plastičnoj ali čvrstoj bočici, sa poprilično dobrim raspršivačem. Prije upotrebe potrebno ga je protresti, obzirom da je riječ o dvofaznom sredstvu kako ne biste nanijeli samo ulje na kosu i na taj način je zamastili. Nanosi se na mokru i suhu kožu, no moram priznati da zbog ulje strukture ja ga isključivo nanosim na mokru kosu. 4-5 pritiska mi je sasvim dovoljno za cijelu kosu (naravno količina zavisi od dužine vaše kose), no pazite da ne pretjerate kako je ne bi zamastile, a i nepotrebno potrošile proizvod. Mala zamjerka ide na sastav koji sadrži silikon i alkohol, mislim da je bez toga moglo proći ili bar u manjoj količini. 
Sprej zaista lijepo miriše, toplo, malo jače, ali opet vuče na onaj miris kakav imamo nakon izlaska iz salona. Meni se miris zaista dopada. Zahvaljujući njezi i ne korištenju pegle, moja kosa nije oštećena, no vjerujem da djevojkama/ženama, koje imaju suhu ispucalu kosu, ovaj proizvod može dati malo živosti i njege. One od nas koje imaju masnu kosu, ne moraju da brinu da će im ovaj proizvod dodatno zamastiti, jer nije zaista toliko jak, no svakako savjetujem da izbjegavate nanošenje na tjeme.
Ja ga koristim dakle na vlažnu kosu, negdje na pola sušenja, i najviše ga stavim na dio kose koji mi se zamrsio, da mi pomogne prilikom raščešljavanja što odlično radi, ali i na vrhove kako bi ih sačuvala od toplote fena. bez ovog proizvoda mnoge djevojke će moći, no s druge strane njega kose uljima je zaista dugoročno gledana jako dobra i ključna stvar za lijepu kosu. Cijena proizvoda je 10,50 KM.


Kada smo oprali, nahranili i osušili kosu, na red je došlo i oblikovanje kose. Najrasprostranjeniji proizvod pored gela jeste njegovo veličanstvo lak za kosu. Nisam ljubitelj lakova za kosu, jer ne volim daj teški zaljepljeni osjećaj, pa ga koristim samo u posebnim prilikama. 
Avon lak za kosu dolazi u količini od 200 ml (meni će trajati vječnost), mirisa sličnog kao i šampon za kosu. Pakovanje je dosta čvrsto, sam raspršivač je jako dobar, sa sigurnim otvaranjem (pomjeranjem poklopca zatvarate/otvarate proizvod) pa je odličan i za putovanja. Suši se zaista brzo, te kosu lijepo učvrsti, i drži je na mjestu sve dok je vi ne počnete dirati, češljati ili dok je ne operete. Ono što mi se dopada jeste što nije previše jak, pa ne daje težinu kosi, a i nakon češljanja kosa će biti sasvim ok, dakle "ne uljepi je" previše. Na skali od 1 do 10 po pitanju učvršćivanja rekla bih da je između 6-7. Njegova regularna cijena u Avon katalogu je 11 KM, no često na akciji bude između 7-8 KM.


Koristite li vi neki od Avon AdvanceTechniques proizvoda za njegu kose? Dopada li vam se novi izgled ove linije koji je od nedavno dostupan u katalozima? Šaljem vam poljupce do narednog čitanja. Vaša M.


*post sadrži PR proizvode

You Might Also Like

2 komentari

  1. Jesam maskekorustila daaavnooo pre 10 i pre 15 god. Bile su u drugim pakovanjima. Sampone nisam jer su puni silikona ali serum zeleni koristim godinama.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja serim imaam, jednom sam ga korsitila, i iskreno nisam sigurna da li je to ono sto mojoj kosi treba, jer cisto arganovo ulje puno bolje mi prija, a naravno i zdravije je, no obzirom da svi hvale zeleni serum, onda zaista mora u njemu biti nesto cudotvorno, pa cu mu kada potrosim arganovo ulje opet dati sansu :)

      Izbriši

Hvala na posjeti!!

Subscribe