CATRICE/ PRET-A-LUMIERE SJENE 030 I 050

studenoga 15, 2016

Sedmicu dekorative nastavljamo sa sjenama i to opet Catrice. Ukoliko ste preskočile jučerašnji post možete ga pronaći OVDJE, kao i sve detalje o "sedmici dekorative", a ja odmah prelazim na stvar, i danas vam predstavljam dvije mono sjene.


Catrice je jako poznat po izuzetno dobrim mono sjenama, pa su moja očekivanja za ove dvije bila jako velika, iako nije riječ o njihovim klasičnim mono sjenama. Naime danas vam pišem o dvije sjene iz Pret-a-Lumiere kolekcije, i to onim najsvjetlijim iz ove kolekcije, a riječ je o nijansama 030 diner en blanc i 050 la vie en rose. Cijela kolekcija sadrži ukupno 9 nijansi, od izrazito tamnih do jako svijetlih nijansi, mada da budem iskrena, nisam sigurna da li su sve dostupne na našim policama. Na francuskom lumiere znači svjetlo, pa uopšte ne čudi što su sva sjenila iz ove kolekcije bogata shimmerom, i napravljena baš da sijaju :)


Pakovanje je jako neobično, djeluje dosta skupo i elegantno, a uz sve to i jako je čvrsto. Meni se baš dopada, mada sam ga već jednom imala priliku vidjeti i to u limitiranoj kolekciji Lala Berlin koja mislim da i nije dolazila u naše drogerije (bar ne u BIH). No bez obzira na to, pakovanje je toliko lijepo da mi ta činjenica da je već bilo u LE uopšte ne predtavlja problem.


030 Diner En Blanc je solidno pigmentisana bijela nijansa sa dosta sitnog shimmera u sebi. Poslužiti će u razne svrhe, od samog kombinovanje uz razne lookove, do korištenja kao highlighter ispod obrva ili u kutove oka. Ukoliko na ostatak kapka stavite nešto tamnije i zagasitije nijanse i ovu uz sami rub oka, definitivno će otvoriti vaši oči i dati im neku svježinu. Bijelih nijansi nikad nije dosta, tako da sam sigurna da ćete i za ovu naći neku namjenu, ako ne i više njih, a ko ne voli višenamjenske proizvode :)


050 La Via En Rose nešto je tamnija nijansa nego li je to 030, nešto između svijetlo smeđe i ljubičaste, također sa dosta sitnog shimmera u sebi. Nešto je slabije pigmentacije, što me je u jednu ruku razočaralo, obzirom da bi mogla biti zaista odlična sjena samo da je malo bolje pigmentisana, no  ovako se  ne može puno istaći ta njena lijepa nijansa kakva je u pakovanju. S druge strane, našla sam joj drugu namjenu, odlično može poslužiti kao blagi highlighter na obrazima, obzirom da je shimmer sitno mljeven.


Sve u svemu jako iskoristive sedefaste nijanse, koje je dobro imati u svojoj kolekciji jer će svakom looku dati malo dodatnoj lijepo sjaja, koji nikako neće djelovati pretjerano. Cijena im je oko 8 KM.

Ljub,ljub drage moje. Vaša M.

You Might Also Like

3 komentari

  1. Tvoji postovi su dosta detaljni i fotografije su dobre, ali ono šyo uvijek zamjeram je to što ne pomažeš na očima npr. Mnogo mi je draže to nego swatch na ruci, ili neki make up look da uradiš sa tim sjenama. Dugo te vremena pratim i čitam, stvarno sve pohvale, osim toga.
    Pozdrav

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Havla ti puno na komentaru, volim ovajkve komentare gdje mi moji čitatelji ukažu na neke stvari. Obzirom da ja pišem anonimno, i ne želim pokazivati svoje lice, to je razlog zašto i ne stavljam takve slike. Slike recimo ruža na usnama bih mogla, dok slike očiju onako izrezane iskreno i nisu mi nešto lijepe niti prikazuju dobro kako proizvod izgleda. Po pitanju sjena možda bih mogla uraditi swatch-ove kistom na ruci kako bi vidjeli nijasnu kakva bi bila na ocima, obzirom da su nijanse uvijek jače kada se swatch radi prstima.. Svakako ću o tvom prijedlog razmisliti i naći neko rješenje :)
      Hvala ti jos jednom na komentaru i čitanju
      Poljubac i pozdrav :)

      Izbriši

Hvala na posjeti!!

Subscribe