JOICO TRAVEL SET (šampon, regenerator i pjena)

siječnja 28, 2016

Još nekad sredinom novembra, počastila sam sebe, jednim mini setom Joico proizvoda. Vjerujem da dosta vas nije čulo za ovaj brend, iz prostog razloga jer ga ne možete naći na policama naših drogerija, ali to ne znači da nije dostupan u BiH :) Naime Joico proizvodi krase police naših poznatih frizerskih salona, poput Touch salona u Alta shooping centru gdje sam ga ja i kupila, tačnije kupila mi ga je rodica, koja je već probala proizvode ovog brenda, i s oduševljenjem pričala o njima pa sam odlučila i ja dati im šansu.


Brend Joico, proizvodi isključivo proizvode za kosu (obnovu kose, njegu kose, farbe...).  Iznenaditi će vas i podatak da je Joico u savezu sa dobro nam poznatim brendom Shiseido. Nastao je 1975 godine u Los Angelesu od strane frizera Stive Stefano. On je otkrio da je glavni sastojak kose keratin protein građen od 19 aminokiselina, te je uz pomoć svog Joico tima uspješno stvorio baš taj sastojak. Ovaj izum je patentiran te je postao glavni sastojak Joico proizvoda: The Triamine Complex. Savez Joica sa Shiseidom, rezultirao je patentiranjem sljedeće generacije keratin proteina Quadramine Complex. Ukoliko želite nešto više saznati o ovom brendu i istražiti proizvode koje nude, posjetite njihovu stranicu - link


Moja kosa je poprilično zdrava, obzirom da je ne izlažem velikim toplotama, jako gusta, ali i dosta masna. Rijetko kada, bez pretjerivanja, izdrži tuže od 24 sata čista. Obzirom da ja nisam lično kupovala ove proizvode, rodica i djevojka iz salona izabrale su za mene Body Luxe liniju. Body Luxe linija namijenjena je za tanku, opuštenu kosu bez volumena i sjaja. Kada sam pogledala opis ovih proizvoda priznati ću da sam bila jako skeptična, jer po samoj namjeni ovo ne bi bili proizvodi za mene, osim možda volumena, kojeg nikad dosta :) No dvojbe nije bilo, što da ne probam, ovako hvaljene proizvode..

U svrhu isprobavanja ja sam se odlučila za kupovinu travel size seta, koji sadrži tri proizvoda: šampon i regenerator, te muss pjenu u količini od 50 ml. Sve je fino zapakovano u jako kvalitetnu. od čvrste plastike zip kesicu, koju možete koristiti mnogo puta :)



Šampon i regenerator dolaze u plastičnim pakovanjima. Trivel size pakovanja funkcionira na klik (slika ispod), a mislim da je kod full size pakovanja otvor klasični kao i kod većine šampona i regeneratora. Plastično pakovanje je poprilično čvrsto, pa kada sam bila pred kraj korištenja regeneratora, malo sam se i namučila da dođem do njega, dok sa šamponom tih problema nije bilo. Ono što mi se jako svidjelo jeste to da se čepovi ovih malih bočica mogu fino skinuti, te su samim time i bočice iskoristive. Iz full size pakovanja, prespete u ovo manje i spremne ste za putovanje :) Količina od 50 ml je i više nego dovoljna za 6-7 pranja..


Šampon za kosu mi se u prvi mah nije svidio. Ja kosu perem dva puta, dakle proces izgleda ovako: voda-šampon-voda-šampon- temeljito ispiranje.. Kod ovog šampona je bio taj problem što mi gotovo nikako nije pjenio na prvom nanošenju. Tačno je da pjena ne znači i djelotvnornost, ali ukoliko je nema, teško da ću moći otkloniti svu tu silnu masnoću sa moje kose. Onda sam shvatila, da prvo pranje perem sa nekim drugim šamponom, a onda na drugo pranje nanesem ovaj i vjerovali ili ne pjenio je ko lud. Zbog čega ne pjeni na prvom, ostati će misterija, jer nisam sigurna da li je do njega ili moje jako masne kose. Nakon korištenja ovog šampona, kosa je zaista svilenkasta, sjajna, i lepršava. Prilikom korištenja od nekih mjesec dana, primijetila sam da mi kosa izdrži čista i drugi dan, što je zaista, većinom, rijetka pojava. No tek nakon prestanka korištenja ovog šampona, postala sam svjesna njegovog učinka, jer čistoj kosi duže od dva dana morala sam reći zbogom. Ruku na srce, nisam primjetila da mi je nešto pomogao u smanjenju lučenja sebuma, pa se potraga za takvim šamponom i dalje nastavlja.


Kada su regeneratori u pitanju, inače nisam zahtjevna, bilo koji mi dođe pod ruke ja ću biti zdovoljna, međutim kada bi mi samo ovaj regenerator ostaak života dolazio pod ruku ja bih bila i više nego presretna. Ne trebate čekati da osušite kosu kako bi ste vidjeli njegov učinak, jer ćete to već pri pranju osjetiti. Prsti i pod mokrom kosom s lakoćom klize, tako da zapetljanoj kosi, uz pomoć ovog regeneratora možete reći bye, bye. 
I u pogledu regeneracije kose, rekla bih da je odličan. Moja kosa nije izrazito oštećena, ali u zimskom peridou kada više koristim fen, kosa se na nekim mjestima naročito ošteti. Primjetila sam da je sve manje tih ostečenih vlasi, a osim ovog regeneratora i šampona, u njezi moje kose nije bilo ništa novo.
Zaista ima svaku moju pohvalu.



U pakovanju pored već spomenuta dva proizvoda iz Body Luxe linije, dolazi u i jedan proizvod iz Stile and Finish linije, a riječ je o pjeni za kosu. Obzirom da pjene za kosu ne koristim, ni ovu nisam probala. Iz Juico navode da je njen nivo učvršćivanja 9, pa sam čisto radi pisanja recenzije stavila malo proizvoda na pramen kose i moram priznati da je baš jako učvrstio kosu. 
Namijenjena je svim tipovima kose, i ima jako bogatu muss teksturu. Prilikom korištenja, treba se voditi onom "manje je više" kako ne biste pretjerale sa proizvodom. Ukoliko koristite pjene za kosu, a tražite neku sa jakim učvršćivanje, onda mislim da bi ova mogla biti to što tražite.



Cijena ovog seta je 25,90 KM. Možete ga pronaći u odabranim frizerskim salonima. Što se tiče Sarajeva, ja sam svoj kupila u Touch frizerskom salonu u Alta shopping centru, a kako sam uspjela da shvatim, ukoliko ste iz Zenice, ove proizvode možete pronaći i u shopping centru Džananović.
Cijene full size pakovanja nažalost ne znam, ali mislim da se kreću nešto iznad 20 KM, po svakom proizvodu. U nekom doglednom vremenu sigurno ću sebi kupiti ovaj regenerator, a momžda i šampon, nikad ne kažem nikad :)


You Might Also Like

2 komentari

  1. Ne znam zasto ali su mi preslatke ove bočice :)

    OdgovoriIzbriši

Hvala na posjeti!!

Subscribe