WET'N'WILD LIPSTICK AND BROW PENCIL

prosinca 09, 2015

Prijateljica mi je ovo ljeto provela u Americi, radila, fino se provela, a ja jedva dočekala da se vrati i da odemo na kaficu. Da sam znala da će mi donijeti i punu kesu proizvoda radovala bih joj se još više, hahah.. Šalu na stranu, zaista me je prijatno obradovala, pogotovo kada sam ugledala dva Wet'n'Wild proizvoda.. Nažalost u BiH W'n'W  proizvodi nisu dostupni, pa ih mnoge djevojke nabavljaju iz Hrvatske ili drugih zemalja.. Ostaje nam nada da će u neko dogledno vrijeme doći i kod nas, a sve vi koje imate dostupne ove proizvode ili postoji način da ih nabavite, dobro obratite pažnju na ova dva proizvoda.. :)

Obzirom da prijateljica itekako poznaje moj ukus, moram priznati da definitivno nije pogriješila u izboru ovog ruža, prvo jer je riječ o mat ružu, a drugo jer je riječ je o predivnoj nijansi "Wine Room" iz W'n'W kolekcije naziva Mega last.
Ruž dolazi u kartonsko/plastičnoj ambalaži (nešto poput ambalaže za baterije hahaa). U ovakvoj ambalaži dolazi dosta beauty proizvoda u Americi pa nisam sigurna da li je ovo karakteristična ambalaža za W'n'W proizvode ili je namijenjena samo za područje SAD-a. Bilo kako bilo moram priznati da mi se sviđa, jer vidite proizvod, nijansu, a nestašni prstići ne mogu da otvore proizvod, tako da ste i više nego 100% sigurni da ga nije niko otvarao.
Što se tiče samog ruža, dolazi u plastičnom crnom pakovanju u količini od 3,3 g.

Ruž dakle daje matt finish ali se zasigurno razlikuje od većine matt ruževa po svojoj izrazito kremastoj strukturi. Također matt ružvi su poznati po onom suhom osjećaju na usnama, dok sa ovim ružem taj osjećaj apsolutno izostaje. Kada ga tek nanesete na usne, imati će neku polu-matt, ali će vremenom postati apsolutno matt.

Karakteristika matt ruževa, pa tako i ovog je trajnost i izuzetna izdržljivost na hranu i piće. Proizvođač i više nego iskreno obećava trajnost od samo 4 sata. I uistinu je tako, jer poslije 4 (nekad i koji sat više) ruž ne nestane sa usana, ali počne da polako blijedi i samim time gubi se ova divna boja. Dakle palac gore za trajnost (ali i iskrenost).


Baš kao i što sam naziv kaže, riječ je o jako finoj boji vina, nešto između bordo, tamno crvene, sa malčice roze boje u svemu tome.. Idealna za hladnije dane, i uz sve kombinacije :) Pigmentacija je izrazito dobra, usudila bih se reći da će vam biti dovoljan i samo jedan sloj (na slici je jedan sloj)


Ako samo pronašla dobar podatak cijena ovih ruževa je oko 25 kn u Hrvatskoj, dok je nama dostupan kupovino on-line (www.beautyjoint.com) gdje je cijena 2,75 $. Za ovakvu kvalitetu cijena je i više nego pristupačna mora se priznati. Za broj nijansi zaista nisam sigurna ali sudeći prema navedenoj stranici, možete da birate između 26 nijansi, pa ako vam se ova i ne sviđa vjerujem da ćete pronaći neku za sebe.

Drugi proizvod koji sam dobila je W'n'W  dvostrana olovka za obrve u nijansi "Blonde moments". Pored ove nijanse, dostupne su još tri - Ginger  Roots (koju jako želim da probam obzirom da malo vuče na naranđasto, baš kao i moja kosa), Brunettes Do It Better, Black Ops. 
U pogledu same ambalaže, ni olovka ne odstupa.. Dolazi u količini od 0,7 g i da budem iskrena zaista bih voljela da olovka bude malo veća, jer ovako pored drugih olovki djeluje zaista maleno..


Obzirom da je riječ o dvostranoj olovci, sa jedne strane je dakle klasična olovka za obrve, a sa druge  češljić za češljanje obrva. Zar nije slatko? Sam češljić, je izrazito dobre kvalitete i solidno radi svoj posao, pa je samim time ova olovka odlična i za putovanje jer ne morate nositi dodatnu četkicu. Napokon da nađem proizvod u kojem će četkica biti iskoristiva. :)

Olovka je teksturom dovoljno mekana, rekla bih idealne mekoće za nanošenje za obrve. Nije potreban jak pritisak prilikom aplikacije, a uz to i dovoljno je čvrsta da se ne razmaže tako lako. Meni bez problema izdrži i cijeli dan na obrvama.
Po samom nazivu možete vidjeti da je boja namijenjena za plavuše, što ja definitivno nisam, ali da budem iskrena rekla bih da je i za njih pretamna, prije će odgovarati djevojkama sa svijetlo smeđom kosom.

Baš kao i ruž i olovke možete naručiti jedino on line a cijena je 3,00 $.


Ukoliko ste probale nešto od w'n'w pišite mi vaše dojmove? Baš me zanima da li je ambalaža ista za američko i evropsko tržište? Koji su vaši favoriti ovog proizvođača, šta treba da stavim na svoju WL?
Puno #ljubljubljubaca do narednog posta :)

You Might Also Like

6 komentari

  1. Ja imam ruž u nijansi Cherry Bomb i fantastičan je, a ova boja koju ti imaš mi je apsolutno wow, ali ambalaže su im mala katastrofa. Moram jako paziti da ne oštetim ruž, no u 70% slučajeva ga uspijem "sredit". Inače su mi ovo najbolji ruževi koji se mogu kupiti u drogerijama!
    Imala sam i tu olovku za obrve baš u toj nijansi, ali mi nikako nije odgovarala... Boja mi je izgledala zeleno...da, zeleno ahaha ��

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. jooj slažem se da se ruž može lako oštetiti, baš neki dan sam prilikom zatvaranja oštetila vrh i jedva cekam da potrošim ovaj dio proizvoda koji je uvijek vani...
      Meni olovka izgleda puno svjetlije na ruci nego li na obrvama mada mi nije zelena, hahah.. To bas zavisi od boje kože i inace mislim da je jakoo tesko pronaci baš savršenu boju za obrve.. :)

      Izbriši
  2. Zanimljivo pakovanje ruža, a boja je ooodlična ^_^

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. da je i kod nas ovako :) i meni se boja bas bas sviđa

      Izbriši
  3. Vecno cu plakati za ovim WnW ruzevima. Moram ih se nekako dokopati!
    Inace bas sam razmisljala da li da instaliram ovu temu ali ti si vec 7. cura koju pratim sa istom temom. :/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Definitivno su odlicni, kad se uzme cijena i kvaliteta bolje ne moze.. Ma i ja planiram uskoro da promjenim temu, ovom sam zadovoljna ali bih imapk zeljela nesto upecatljivije..

      Izbriši

Hvala na posjeti!!

Subscribe