FARMASI DELICATE CARE (tonik, mlijeko i krema)

prosinca 13, 2015


Krajem septembra, od Farmasi cosmetics dobila sam cijelu Delicate Care liniju. Prošla su nešto više od dva mjeseca moga skoro svakodnevnog korištenja, mlijeko za skidanje šminke je skoro pa potrošeno, pa je dakle i vrijeme da napišem pokoju riječ o ovim proizvodima


Delicate Care liniju čine tri proizvoda- mlijeko za skidanje šminke, tonik i krema za lice. Iz samog naziva linije da se naslutiti da je cijela linija prilagođena osjetljivoj (delikatnoj) koži lica. Iako je na pakovanjima navedeno da proizvodi odgovaraju svim tipovima kože, ipak mislim da je mlijeko za skidanje šminke jedino koje bi odgovaralo svima, dok su tonik i krema ipak rezervisani za normalnu do masnu kožu lica.
Ono što je još zanimljivo naglasiti u vezi sa ovom linijom, jeste to da je linija prvenstveno namijenjena za tinejdžere (teen collection). Moje tinejdžerske godine davno su završile, ali još uvijek iz tog perioda vučem masnu kožu, sada već rjeđe sklonu aknama, pa sam iz tog razloga odlučila da dam šansu ovim proizvodima


"Delicate Care linija umiruje problematičnu kožu, reguliše lučenje sebuma i sprečava nastanak akni i mitesera" navode iz Farmasi-ja.

Tonik i mlijeko dolaze u plastičnim čvrstim pakovanjima, dok je krema smještena u tubu od mekše plastike radi lakšeg korištenja. Po svojoj teksturi niti jedan proizvod ne iskače od klasičnih proizvoda ove vrste- tonik je "vodenast", bezbojne boje, mlijeko je srednje gustine i bijele boje, tok je krema također brijele boje, ali nešto gušća nego li mlijeko.


Tonik dolazi u količini od 150 ml, laganog mirisa. Iako izostaje miris alkohola koji je moj predhodni tonik imao, što mi je baš bila lijepa promjena, to ne znači da ga ovaj tonik nema. Moram priznati da ne volim alkohole u proizvodima, ali prosto je teško naći tonik za masnu kožu bez alkohola. Zbog toga pazite da tonik ne dodiruje vaše oči. Meni se desilo par puta da sam slučajno prešla preko oka, i nije bilo neugodnog osjećaja niti peckanja, ali ipak savjetujem da tonik ne nanosite na područje oko očiju

Biti će vam dovoljna jedna blaznica da očistite cijelo lice. Ja sam ga koristila nakon umivanje, kako bih dodatno očistila kožu, a onda kada bih dan provela u kući, koristila sam ga i da malo osvježim lice. Obzirom da je teksturom kao voda, budite oprezne prilikom nanošenja, jer zaista nije potrebno da stavljate puno proizvoda na blaznicu. Nisam sigurna koliko će vam ovaj tonik pomoći u kontrolisanju izlučivanja sebuma, ali će sigurno temeljito očistiti onaj koji je već izašao na površinu. Također odličan je i za čišćenje lica od drugih nečistoća.


Baš kao i tonik, i mlijeko za čišćenje lica dolazi u količini od 150 ml, i moram priznati da je ta količina i više nego dovoljna za tri do četiri mjeseca svakodnevnog korištenja, jer će vam za čišćenje cijelog lica biti dovoljna količina koju vidite na mojoj ruci (slika gore).. Za jaču šminku potrebne su mi tri blaznice (jedna za lice i dvije za oči) kako bih u potpunosti očistila lice. Odavno nisam koristila mlijeko za lice (vjv od kada su micelarne došle na naše police) i moram priznati da je u početku bilo malo neobično zbog drugačije teksture, ali sam se baš brzo naviknula. Vjerovatno mnoge od nas bježe od mlijeka za skidanje šminke zbog onog ljepljivog osjećaja koji znaju ovakvi proizvodi ostavljati, ali treba da znate da sa ovim proizvodom tih problema nećete imati. Također brzo se upije u lice.

Već sam na početku naglasila da mislim da je ovo proizvod koji će odgovarati svima, bez obzira na godine ili tip kože. Od ovog proizvoda nisam očekivala da mi pomogne u rješavanju sebuma ili akni, ali srećom nije ni stvarao dodatni nered na mom licu :). Njegova uloga jeste skidanje šminke i to dobro radi, na vama je da izaberete volite li više micelarne ili mlijeka.


Mislim da ne postoji krema na svijetu koja će odgovarati svim tipovima kože, pa tako ni ova. Obzirom da ova krema u sebi sadrži alkohol, i da joj je svrha kontroliranje sebuma, mislim da nije idealan izbor za djevojke sa suhom kožom. Ukoliko imate normalnu kožu, sa ponekom aknicom (što je tipično za većinu tinejdžerica) onda bi ova krema mogla biti idealna za vas. Hidratizirati će kožu, a uz to na ne tako agresivan način štiti je od "crvenih vražića".. Ako pak kao ja imate masnu kožu, a uz to i kožu sklonu aknama, ova krema bi mogla biti dobra za svakodnevnu upotrebu, ali nisam sigurna koliko bi vam pomogla u rješavanju problema, naročito po pitanju akni. Ipak mislim da ćete u borbu sa aknama, morati ići sa nešto agresivnijim sredstvima..

Krema iako je guste teksture, prilikom nanošenja na lice postaje dosta lagana i lako se razmazuje. Ni na upijanje nećete morati dugo čekati. Ja sam ovu kremu koristila na dva načina: prvi je kao podlogu za šminku i tu mi se zaista bila solidna, a drugi način je vjerovali ili ne kao kremu za ruke, a razlog toga je taj da ima taj osvježavajući blagi miris i jako brzo se upija u kožu :)


Mislim da je već svima poznato da Farmasi proizvode možete naći u svakom katalogu po akcijskim cijenama, pa tako i ove. Regularne cijene su: 7,90 KM mlijeko za skidanje šminke, cijena tonik je 7,50 KM, dok ćete kremu platiti 6,90 KM.


Koji je vaš najdraži tonik? Preferirate li više mlijeko ili micelarnu za skidanje šminke? 
#ljubljubljubac od vaše M.


*PR recenzija.. Molim djevojke ukoliko budu koristile moje slike kao promociju ovih proizvoda da navedu moj blog kao izvor i da ostave logo bloga na slici.. Zadržavam sva autorska prava prema ZASP-u BiH.

You Might Also Like

2 komentari

  1. Imala sam tonika i kremu, doduše poodavno (bili na nekoj ludoj akciji za 2-3 KM), pa sam morala probati :D Doduše, ne sjećam se konkretnog učinka ali znam da mojoj mjesovitoj nisu izazvali nikakve probleme...Ako bi opet bili na takvom ludom popustu opet bih ih kupila, zašto ne :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. drago mi je da i ti imas lijepo iskustvo sa ovim proizvodima :) heheh, ljubim :*

      Izbriši

Hvala na posjeti!!

Subscribe