GILLETTE VENUS EMBRACE

svibnja 24, 2014

Post o ovome proizvodu obećala sam još prije nekoliko dana, međutim desile se šta se desilo i još se dešava. Nije me bilo duže vremena, blogerice su davale svoje mišljenje treba li pisati ili ne u ovakvom periodu. Iskrena da budem ja u te polemike nisam ulazila, niti ću. Jednostavno ponašala sam se kao što su me od malena naučili, uvijek imaju svoje mišljenje i vjeruj u njega, ali OBAVEZNO poštuj druge. Dakle sve odluke poštujem, svačiji doprinos izuzetno cijenim i stava sam da mi niko ne daje za pravo da osuđujem ili dižem u nebesa nekoga za njegove postupke, pogotovo ne u virtualnom svijetu. O svom doprinosu također neću ni riječi prozboriti, jer sve što sam uradila ili nisam opet je moja stvar. Jedino što ću reći jeste to da svaku akciju ili vrstu pomoći podržavam i pozivam sve one koji sve mogu priključiti da to i urade, jer "niko nikad nije postao siromašan dajući drugima".
Onoga trena kada sam osjetila potrebu da stanem sa pisanjem stala sam, isto tako onoga trena kada sam osjetila da je vrijeme da nastavim sa pisanjem to sam i uradila. Dakle ono što sam obećala, sa opravdanim zakašnjenjem ispunjavam, te vam danas pišem o... GILLETTE VENUS  EMBRACE


Ovaj brijač je moj prijatelj u ljetnim danima, kada zbog čestog nošenja kraće odjeće nisam u mogućnosti, da čekam da mi dlakice dovoljno narastu za čupanje voskom ili epilatorom, pa htjela to ili ne posežem više za brijačem. Dugo sam tražila neki koji će izdržati dovoljno dug period, a da ne moram doživjeti situaciju da kada uđem u kadu i počnem svoj mali ritual, shvatim da od toga nema ništa, jer grrrrr oštrice nisu dovoljno oštre.. Duže vrijeme bila sam zapela za Gillette Venus Riviera- narandžasto pakovanje i jednom riječju bio je odličan, nisam ga vjerovatno godinama ni pokušavala zamijeniti sve dok na poklon od prijateljice nisam dobila ovaj brijač.

PAKOVANJE: Brijač dolazi u plastičnoj kutiji sa folijom. Iskrena da budem sada se ne sjećam da li uz brijač na kojem je jedno kućište dolazi i još dodatno jedno, ali mislim da dolazi. U tom malom paketiću dobit ćete i plastični jajasti držač  (ja je zovem kapsula :) ) sa gumenim čepovima koje služi kao držač brijača u kupaonici. Sviđa mi se to što su čepovi gumeni, tako da u svakom trenu mogu da premjestim kapsulu na drugo mjesto, bez da mi ostavlja ljepljivi trag na pločicama. Kapsula se otvara, a unutar nje možete da ostavite i dva nova kućišta.



KUČIŠTE I DRŠKA: Pod kućištem mislim na gornji dio brijača- glavu :). Naime brijač je sastavljen od dva  dijela drške i tog kućišta, što je po meni odlična ideja, jer ne morate da kupujete novi brijač, samo zamijenite kućište. Drška je jako praktična, dovoljno velika i fino stane u ruku, napravljena od gelirane plastike. Eh sada ono najvažnije brijač se sastoji od čak 5 oštrica. Ja naprosto volim više oštrica iz dva razloga, bolje mi skinu dlačice a i ne napravim nered po nogama kao što mi se to dešava u koliko koristim recimo brijač sa 2 ili 3 oštrice. Okolo brijača nalazi se svijetlo plavo zaštitna vrpca za zaštitu od vlage i zelene trakice koje dodatno doprinose glatkoći kože.



PROMJENA KUĆIŠTA: U BIH su dostupne kutije u kojima se nalaze dva kućišta, dok nekim zemljama imate pakovanja u kojima se nalazi i do 6 kućišta.

MOJE MIŠLJENJE: Da budem iskrena, s obzirom na ekonomske prilike u Bosni, mnogim djevojkama ovo će biti možda i skup proizvod, te s toga za utjehu moram da kažem da ne izdvajate novac u koliko ste ograničeni sa njime, jer brijač k'o brijač, samo neka dobro obrije. Eh sada ukoliko bih ste ipak mogle izdvojiti malo više novca, ono što dobivate sa ovim brijačem jeste trajanje oštrica i do pola godine. Dakle kada kupite punjenje od po dva kućišta mirne ste skoro pa godinu dana. Zatim, glatke noge bez rana, bar se ja sa ovim brijačem i kada su mu oštrice najoštrije nisam nikad obrezala, te kada se brijem ne marim puno za time da li će mi se to desiti. Zbog njegovog oblika idealan je za brijanje pregibnih dijelova oko bikini zone i koljena i to je možda i najvažniji razlog zašto investiram u njega.

JEDAN, DVA SAVJETA: Pošto pišem o brijaču i ko zna kada ću opet, želim da vam kažem jednu super stvar, a to je da muški brijači traju duže, pa ako ne želite da izdvojite puno novca, onda birajte klasične muške brijače. Drugi savjet je taj da poslije brijanja, bilo koji brijač obrišete peškirom kako bih upilo vlagu (ovaj gillettov ima zaštitu od vlage ali ja ga opet obrišem), time produžavate rok trajanja, bar tako tvrdi Dr. OZ :)

CIJENA: Brijač košta nešto vise od 17 KM, dok ćete za  punjenje sa 2 kućišta morati izdvojiti 16,50 KM.

OCJENA: 4/5 (razlog je cijena, naročito kućišta)







Do slijedećeg puta, šaljem vam poljubce.
Vaša M.

You Might Also Like

11 komentari

  1. Koristim isti i slažem se da vrijedi, ali duša me zaboli kada moram patrone da zamijenim hahah :D ja nisam imala dobro iskustvo sa muškim jednokratnim brijačima, mada su mi bolji od ženskih :D razmišljam da nabavim epilator, pa da se njime "bavim" ovo ljeto, ali već vidim da nema ništa od toga :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja imam epilator, ali rijetko ga koristim ljeti, jer mi je mrsko čekati da mi dlakičice dovoljno narastu.. Ja sam kupila zamjene prije par dana i sad mi je duša malo mirnija :)

      Izbriši
  2. E baš ću kupit ovaj. Slatko mi izgleda i sviđa mi se kućište. I jako mi se sviđa ovaj savjet dr. Oza. Odsad ću to radit i hvala na savjetu. U ove stvari uvijek treba uložit!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Dr OZ je zakon :) nadam se da ćeš i ti biti zadovoljna brijačem.. :)

      Izbriši
  3. Koristim Venus godinama. Lani sam kupila toliko patrona ( bila je akcija) da još imam nekih 8 ako ne i više:D I svakako se isplati uložiti u njega! Imam i epilator i aparatić s voskom i trakama, ali ne volim čekati dok mi dlake narastu pa najčešće koristim britvicu :)
    p.s Ja ga uvijek malo obrišem iako nisam znala da to pomaže:D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. ja nikako da uhvatim neku takvu akciju.. :( slazem se u potpunosti da se isplati uloziti, meni bas bas dugo traje jedna patrona.. :*

      Izbriši
  4. Venus brijače koristim neprekidno od prvog "ozbiljnog" brijanja, dakle, više od 15 godina, i definitivno su nezamjenjivi. Imala sam prošle godine izlet s Wilkinson brijačem koji je bio na popustu (onaj s patronama koje imaju već "ugrađenu kremu za brijanje" - nikad više) i iako volim eksperimentirati, u ovom slučaju ostajem vjerna Venusu. Zbilja je nenadmašiv. Patrone zbilja dugo traju, neusporedivo s jednokratnim brijačima, zato mislim da je ovaj brijač jako dobra investicija. Nemam pojma koje patrone trenutačno imam, ali to mi je najbolja stvar kod njegovog "kućišta" - univerzalno je! Dakle, kupujem Venus patrone koje su na popustu i one sjedaju u ono isto kućište iz devedesetih <3 Jedinu zamjerku imam na vakum čepove koji ne prijanjaju i potpuno su beskorisni :P Nedavno sam kupila 2 jednokratna iz serije "Riviera" (bila sam na putu) i podjednako su dobri, samo nisu izmjenjivih patrona. Sve u svemu, ovo je jedan od onih "vječnih" proizvoda koji ću koristiti dok se bude proizvodio :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. znaci još jedan veliki fan :) ja sam se pravo obradovala kada sam vidjela da imaju ovo mini izdanje biti će super kada se ide na put.. meni je isto odlična stvar univerzalno kučište iako to nisam naglasila u postu.. "Riviera" ako su to oni narandžasti onda se slažem super su kvalitete, dugotrajni, jedina mana je bas ta kao što si rekla ne mogućnost promjene patrona.. :)

      Izbriši
    2. da da, onaj minić je presladak, morat ću ga nabaviti, mrzim motanje s vrećicama i mokrim brijačem po torbi, a kako svako 2 mjeseca sam na putu po tjedan-dva, nalazim ga vrlo praktičnim rješenjem :D

      Izbriši
  5. Kad sam vidjela ovaj post nisam mogla docekati da ga kupim haha :D iii uopce nisam imala osjecaj da se brijem, a noge bez dlacica! Stvarno je odlican, jedino mi se ta plava vrpca za zastitu od vlage vec 1. put posla "trositi" (tj. istanjila mi se na jednom dijelu) i to me malo razocaralo, ali ono, nema veze haha :D bas ti hvala na ovom postu ♡

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. bas mi je drago da sam ti ovim postom pomogla, zbog ovoga i pišem blog i bas me uveseljava kada dobijem ovakav komentar :) sto se tiče te trakice za zaštitu vlage ništa strašno jer i nije aman nešto potrebna, i meni se znalo desiti i to je jedini dio proizvoda na kome se može vidjeti da se brijač troši, sve ostalo i poslije ko zna koliko puta upotrebe izgleda kao novo :) nadam se da ćeš i ubuduće uživati u čitanju bloga :) :* <3

      Izbriši

Hvala na posjeti!!

Subscribe