VEOMA ZDRAVA KREMA (KREMA ZA PROBLEMATIČNU KOŽU).

travnja 03, 2014

Početkom ove sedmice pisali smo o kremi od kozjeg mlijeka (link), kao pomoć za dehidrirano lice, a danas vam donosimo post o kremi koja je moj spas od malih crvenih napasti- akni. Riječ je o: VEOMA ZDRAVA KREMA ZA PROBLEMATIČNU KOŽU.


Dakle iako je malo čudan naziv ovog brenda, pravi naziv brenda jeste "Veoma zdrava krema", koji u svom asortimanu ima mnoštvo krema, a da ih ja ne pišem sada, možete ih pogledati ovdje.

PAKOVANJE: Na prvoj slici mogle ste da vidite dva pakovanja. Zapravo nije riječ o dva proizvoda, nego je jednom proizvodu u dva različita pakovanja. Naime, prije nešto više od mjesec-dva proizvođač je promijenio pakovanje. Dakle prvobitno pakovanje je bilo ova okrugla kutica, od čvrste plastike, koja je sadržavala 15 ml proizvoda. Inače nisam ljubitelj kutica, pošto imam duge nokte, često mi se desi da mi proizvod završi na unutrašnjoj strani nokta, također ponekad uzmem puno više proizvoda nego što mi zaista i treba, a i nekako mi nije higijenski, tako da mi je ova promjena pakovanja i više nego super. Sada proizvod možete kupiti u tankoj tubici, od mekane plastike, dok su poklopac i vrh tube pravljeni od čvršće plastike. Tako volim ovaj tanki vrh tube, mogu da kontroliram količinu koju nanosim, a i pogodan je za preciznost, te pomoću ovakvog završetka tube, kremu mogu direktno nanositi na upaljeno područje. Što se tiče količine ostala je ista, dakle 15 ml.



PRIMJENA I MOJE MIŠLJENJE: Prema riječima proizvođača "krema je na bazi voćnih kiselina i supstanci sa antiinflamatornim djelovanjem prirodnog porijekla. U kombinaciji sa losionom za čišćenje problematične kože pomaže u terapiji akni. Nanosi se jednom do dva puta dnevno na problematičnu kožu lica, leđa ili dekoltea". Ono što ću odmah da naglasim jeste to da ja ne koristim losion koji proizvođač preporučuje, iz razloga što taj losion sadrži velike količine alkohola i nikada ga ne bih nanijela na lice . Kremu dakle koristim navečer kada očistim lice, i nanosim je u veoma malim količinama, direktno na bobuljicu/aknu. Prvobitno sam kremu stavljala i na područje koje nema akni i poslije 5-6 dana taj dio lica mi se blago zacrvenio i počeo perutati, ali od kada je stavljam direktno na bobuljicu nekih posebnih iritacija nemam. Također djelovanje ove kreme je nevjerovatno. Ukoliko vam bobuljica već "iskočila", meni treba 2-3 nanošenja da bi je isušila, a ako blago pod kožom osjetim da će mi se lice upaliti i nanesem kremu, ponekad i poslije prvog nanošenja zaustavim upalu. 


TEKSTURA I ROK TRAJANJA:  Rok upotrebe je dvije godine od dana proizvodnje, dakle to je onaj period kada krema još nije otvorena i korištena, međutim kada otvorite kremu njen rok trajanja je 3 mjeseca. Zavisno od perioda kada moje lice malo poludi ili ne,  rok trajanja je ponekad prekratak, ali s obzirom da dolazi u količini od 15 ml, rijetko kada moram da bacim više od polovine kreme. Tekstura joj je nešto guša nego u klasični krema, kreč bijele je boje, tako da se teško razmazuje, i ostavlja bijele tragove, ali to nije problem pošti je nanosim navečer. Miris je malo čudan, apotekarski, ali meni ne smeta puno, pogotovo sada kada je u tubici, pa se i taj miris manje osjeti.


SASTAV: Obratite pažnju na sastojke, jer ova krema može sadržati nešto na što vaša koža nije tolerantna.. Dakle ovo je sastav, poredan prema udjelu sastojaka:  Aqua, cetearyl Alcohol, Sodium Cetearyl Sulfate, Lactic Acid, Glycerin, Petrolatum, Titanium Dioxide, Isopropyl, Myristate, Sodium Benzoate, Rosmarinus Officinalis Leaf Oil.


DOSTUPNOST I CIJENA: Nažalost krema nije dostupna u BIH, niti se može kupiti on line. Ja je nabavljam preko cimerke, jer je dostupna samo u Srbiji u apotekama Lily drogerija, po cijeni od 150 dinara, što bi bilo oko 3 KM.

OCJENA: 4/5 (zbog roka trajanja od 3 mjeseca)


P.S. Pošto još nismo uspjele da shvatimo kako da na samom blogu napravimo vezu sa fb, moramo ovako da vas napomenemo, da ukoliko želite možete da nas pratite i preko fb stranice- klik ili bloglovin- klik :)

Lijep pozdrav, M. 

You Might Also Like

6 komentari

  1. Čitala sam dosta o ovim kremam, šteta što je nema u BiH, mislim da bih je mogla fino iskoristiti.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. I meni je je bas žao što je nema, ostaje nam da se nadamo da će u skorije vrijeme možda neka naša apoteka otvariti neku suradnju sa Lily apotekama.. Svakako ako iakada dođe na naše tržište obavjestit ću o tome :) hvala na čitanju :D

      Izbriši
  2. ovo mi djeluje kao baš prava, prirodna ljekovita krema :D
    nisam ju do sad nikad isprobala, ali sam čitala prije da je jako dobra :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Da i meni djeluje kao ljekovita krema, i izgledom a i mirisom.. Ja bih je stvarno preporučila svima koji imaju problema sa upala ma koži, vrijedi joj dati šansu :)

      Izbriši
  3. Koristila sam je, odlična je, samo mi malo smeta miris, ali ništa strašno. Baš mi je žao što ne može da se kupi kod vas, da i ostalima može da pomogne.
    :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. ima taj medicinski miris, i meni je možda malo smetao u početku, ali sam se naviknula. Nadam se da će Lily doći i kod nas ili bar da će neki uvoznik početi da je uvozi do tada nista :( .. :) :*

      Izbriši

Hvala na posjeti!!

Subscribe